در حال بارگذاری ...

استقبال بی سابقه نوجوانان ویژگی دومین جشنواره تئاتر انصار قشم است

حکمیان دبیر جشنواره تئاترانصار در گفتگو با خبرنگارتئاتر قشم گفت: در این جشنواره که با هدف «تربیت هنرمند دینی» و «تولید آثار فاخر دینی و انقلابی» برگزار می شود چهار گروه تئاتر از شهرستان قشم طی دو روز، در تالار آینه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم باهم به رقابت می پردازند.

به گزارش تئاتر قشم، حکمیان دبیر جشنواره تئاتر انصار در گفتگو با خبرنگار تئاتر قشم گفت: در این جشنواره که با هدف «تربیت هنرمند دینی» و «تولید آثار فاخر دینی و انقلابی» برگزار می شود چهار گروه تئاتر از شهرستان قشم طی دو روز، در تالار آینه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم باهم به رقابت می پردازند.

محمد حکمیان دبیر دومین جشنواره تئاتر انصار از افزایش تعداد آثار ارائه شده، استقبال بیشتر هنرمندان، حضور نوجوانان و کارگردانان کار اولی و  همچنین بهتر شدن محتوای آثار خبر داد  و افزود: از نکات قابل توجه جشنواره نسبت به دوره اول استقبال بی سابقه نوجوانان است.

 وی افزود: کمبود موضوعات دینی و انقلابی در آثار تئاتر شهرستان یکی از دغدغه های گروه انصار بوده است که امیدواریم با برگزاری چنین جشنواره هایی شاهد رشد بیشتر آنها در شهرستان و حتی استان باشیم.

وی با اشاره به فاصله ۵ ساله بین جشنواره اول و دوم گفت: برگزاری چنین جشنواره هایی حمایت و همکاری نهادهای فرهنگی را می طلبد و همین عدم حمایت در سالهای قبل موجب شد برگزاری مجدد آن پنج سال طول بکشد.

حکمیان ضمن تقدیر از حمایت مسئولین و نهادهای ذیربط از جشنواره امسال اظهار داشت: اگر حمایت مالی و معنوی مسئولین از این جشنواره ادامه دار باشد قصد داریم در سالهای آینده آن را در سطح استان برگزار کنیم.

اختتامیه دومین جشنواره تئاتر انصار روز جمعه ۳۰ آذر با معرفی گروههای برتر در سالن اجتماعات شهرداری قشم برگزار خواهد شد.

دومین جشنواره تئاتر دینی، انقلابی انصار روزهای ۲۸ و ۲۹ آذر ماه ۹۷ در جزیره قشم برگزار می‌شود.

 

تهیه و تنظیم خبر: مریم خادمی




نظرات کاربران