در حال بارگذاری ...

«چکامه های که حباب می شوند» به سی وهفتمین جشنواره بین المللی فجر راه پیدا کرد

با اعلام دبیرخانه جشنواره فجر تنها نماینده منطقه آزاد قشم جواز حضور در جشنواره بین المللی فجر را بدست آورد.گروه انتخاب این بخش متشکل از سهراب سلیمى، افشین خورشید باخترى و محسن علیخانى، پس از بازبینی آثار به صورت زنده و بازبینی برخی از آثاربه صورت فایل تصویری ، شصت و سه نمایش برگزیده از سی و چهار جشنواره ی تئاتر استانی، چهارده اثر را براى حضور در این جشنواره برگزیدند.

به گزارش تئاتر قشم ؛ به نقل از روابط عمومى سى و هفتمین جشنواره ی بین المللى تئاتر فجر، گروه انتخاب این بخش متشکل از سهراب سلیمى، افشین خورشید باخترى و محسن علیخانى، پس از بازبینی آثار به صورت زنده و بازبینی برخی از آثاربه صورت فایل تصویری ، شصت و سه نمایش برگزیده از سی و چهار جشنواره ی تئاتر استانی، چهارده اثر را براى حضور در این جشنواره برگزیدند

طی این اعلام، « چکامه های که حباب می شوند » به نویسندگی علی ذاکری و کارگردانی کمیل جعفری از منطقه آزاد قشم توانست جواز حضور درسی و هفتمین جشنواره تئاتر بین المللی فجر را کسب نماید.

« چکامه های که حباب می شوند » در پنجمین جشنواره تئاتر منطقه آزاد قشم  نیز جوایز اکثر بخش ها را به خود اختصاص داده بود. چکامه های که حباب می شوند به کارگردانی کمیل جعفری ، با بازی کمیل جعفری و مرجان چشم براه در این جشنواره به روی صحنه رفت.




نظرات کاربران