در حال بارگذاری ...
پیام تبریک رئیس انجمن هنرهای نمایشی منطقه آزاد قشم به مناسبت روز جهانی تئاتر

در کنار مردم و برای مردم

حسن پاروکش صیاد در پیامی روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی را به همه ی هنرمندان تئاتر کشور بخصوص نمایشگران جزیره زیبای قشم تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از قشم، حسن پاروکش صیاد در پیامی روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی را به همه ی هنرمندان تئاتر کشور  بخصوص نمایشگران جزیره زیبای قشم تبریک گفت.

متن پیام روز ملی هنرهای نمایشی رئیس انحمن هنرهای نمایشی منطقه آزاد قشم  به شرح زیر است:

بنام خداوند خالق زیبایی

سالی که گذشت سالی پر از دوری و دلتنگی و فاصله های که اجباری بر عموم مردم الخصوص اهالی تئاتر تحمیل شد ، آمدن بهار الهام بخش

تازگی و اراستگی طبیعت از کهنگی و رنج سالی که بار بسته تا از این دیار کوچ کند . 

در سال گذشته شاهد از دست دادن دوستان و نزدیک و برخی عزیزان خانواده بزرگ تئاتر بودیم ، انشالله در سال پیش رو با کمک و همدلی اهالی تئاتر بتوانیم در مبارزه با این ویروس منحوس پیروز و از این آزمون نیز سربلند فائق ایم .

در این روز صمیمانه ترین تبریک خود را تقدیم بزرگان تئاتر ، پیشکسوتان ، اساتید و همه فعالان حوزه هنرهای نمایشی می نماییم و از دوستان و اهالی تئاتر منطقه آزاد قشم که در روزهای سخت و بحرانی کرونایی در تلاش برای کمک به اقشار مردم ذره ای درنگ نکردند ، کمال تشکر و تقدیر را دارم. و از خداوند منان آرزومندم در روزهای پیش رو باز در کنار مردم و برای مردم به اجراهای فاخر دست یابیم.

حسن پاروکش صیاد 

رئیس انجمن هنرهای نمایشی منطقه آزاد قشم

 




نظرات کاربران