در حال بارگذاری ...

نمایش «شبیه عباس» در قشم به روی صحنه رفت

گروه هنری سمبوک قشم به کارگردانی و نویسندگی ابوذر رحیمی شهواری اثر نمایشی «شبیه عباس» را در تالار آینه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم به روی صحنه برد .

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در قشم، نمایش شبیه عباس روایت انتظار همسران شهدای مدافع حرم است که برگرفته از تعابر قرآنی است . قصه‌ی شبیه عباس آمیخته با آئین های بومی منطقه جنوب کشوربوده که در حال فراموش شدن است . در این اثر سعی شده مظلومیت مدافعین حرم که از جان و زندگی در کنار همسران خود دست کشیدندو به جنگ با جهان کفر در آن سوی مرزها رفته اند را روایت کند .

در نمایش «شبیه عباس» زهرا دلارا، فاطمه حیدری، علیرضا احدی، ابوذر رحیمی ، امین نساجی، محمدمهدی رحیمی، فاطمه زهرا رحیمی، زینب رحیمی، نگین حیدری، ام البنین حیدری به ایفای نقش پرداختند .

بسام ملاحی، محمدرضا محمودی، مسعودمحمودی، علی زارعی، محمدمهدی زارع شب تار، محمدحسین ذاکری، محمدحسین واحدی، مریم خوسه و الهام دلارا عوامل اجرای این اثر هنری هستند.




مطالب مرتبط

اولین جشنواره ملی آب و آوا در قشم برگزار شد

اولین جشنواره ملی آب و آوا در قشم برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در قشم، جشنواره ملی آب و آوا روزهای ۵ و ۶ اسفند و هم‌زمان با نیمه شعبان با اجرای آیین‌های مختلف محلی از سراسر کشور در روستای سلخ جزیره قشم برگزار شد. 9 گروه نمایش از سراسر ...

|

((با سلام، این یادواره در چه تاریخی برگزار شده است؟)) با حضور 350 هنرمند قشمی

هشتمین یادواره ای به رنگ هنر در قشم اجرا شد
((با سلام، این یادواره در چه تاریخی برگزار شده است؟)) با حضور 350 هنرمند قشمی

هشتمین یادواره ای به رنگ هنر در قشم اجرا شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در قشم،  این یادواره شامل 8 صحنه تئاتر، پنج کلیپ و یک سرود بود که توسط 35۰ هنرمند، بازیگر و عوامل پشت صحنه به اجرا درآمد. ابوذر رحیمی، کمیل جعفری ، ...

|

نظرات کاربران