در حال بارگذاری ...

فراخوان نهمین جشنواره تئاتر منطقه آزاد قشم منتشر شد

مهدی سلامتی، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم، از برگزاری نهمین جشنواره تئاتر این منطقه، از نهم تا یازدهم آذر ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در قشم، فراخوان نهمین جشنواره تئاتر منطقه آزاد قشم که قرار است در آذر 1401 برگزار شود، منتشر شد.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم با اعلام این خبر گفت: «با همکاری انجمن هنرهای نمایشی ایران شعبه منطقه آزاد قشم و با رویکرد تولید آثار خلاق نمایشی و شناسایی استعدادهای نو که برگرفته از فرهنگ و آئین منطقه دارد، نهمین دوره جشنواره تئاتر جزیره قشم را در آذر ماه 1401 برگزار می‌کنیم.»

مهدی سلامتی با اشاره به این‌که آثار برتر، به چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی خواهند شد، افزود: «اگرچه آثار با موضوع و مضامین آزاد می‌توانند در جشنواره حضور یابند، ولی به آثاری با موضوعات مرتبط با شعار سال ۱۴۰۱، کاهش آسیب‌های اجتماعی، امید و نشاط، انقلاب، اجتماعی، ارتقای نهاد خانواده، همگرایی ملی، ارزش‌های انسانی ـ اسلامی و ایثار و شهادت، توجه ویژه خواهد شد«.

نهمین جشنواره تئاتر منطقه آزاد قشم، نهم تا یازدهم آذر ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

فایل فراخوان جشنواره، ضمیمه همین خبر است.




مطالب مرتبط

اولین جشنواره ملی آب و آوا در قشم برگزار شد

اولین جشنواره ملی آب و آوا در قشم برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در قشم، جشنواره ملی آب و آوا روزهای ۵ و ۶ اسفند و هم‌زمان با نیمه شعبان با اجرای آیین‌های مختلف محلی از سراسر کشور در روستای سلخ جزیره قشم برگزار شد. 9 گروه نمایش از سراسر ...

|

نظرات کاربران