در حال بارگذاری ...
از سوی دبیر نهمین دوره

هیئت انتخاب آثار جشنواره تئاتر منطقه آزاد قشم معرفی شدند

دبیر نهمین جشنواره تئاتر منطقه آزاد قشم رضا جعفری قشمی، عبدالرسول دریاپیما و یاسین بهرامی، انتخاب آثار این دوره از جشنواره را بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در قشم، سلامتی با اشاره به اینکه نهمین جشنواره تئاتر منطقه آزاد قشم 9 آذر ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد، گفت: بازبینی نمایش های ثبت نام شده در نهمین جشنواره تئاتر منطقه آزاد قشم پس از جدول بندی از روز یکشنبه 30 آبان آغاز خواهد شد .

وی افزود: پس از داوری و ارزیابی های فنی، نمایش های راه یافته به مرحله نهایی نهمین جشنواره تئاتر منطقه آزاد قشم مشخص می شود و در نهایت از سوی دبیرخانه جشنواره به گروه های شرکت کننده اطلاع رسانی خواهد شد.

دبیر نهمین جشنواره تئاتر منطقه آزاد قشم با اشاره به سوابق داوران بازبین این جشنواره ادامه داد: اصلی ترین هدف جشنواره بالا بردن سطح کیفی آثار راه یافته به مرحله نهایی است به همین جهت در مرحله بازبینی آثار از داورانی استفاده شده که به لحاظ کیفی و استعداد یابی سابقه خوبی داشته اند .

سلامتی گفت: رضا جعفری قشمی، عبدالرسول دریاپیما و یاسین بهرامی هیئت انتخاب آثار نهمین جشنواره تئاتر منطقه آزاد قشم هستند.

نمایش به خنده گندم به رویای آرد به کارگردانی کمیل جعفری از گروه فجر ، نمایش باتلاق به کارگردانی ابوطالب احدی از گروه نگین خلیج فارس، نمایش سوگ جامع به کارگردانی غلام رنجبر از گروه کالنگ، نمایش چراغ به کارگردانی حسین مسکینی از گروه چل بیم ، نمایش خلیج خونین به کارگردانی نرگس پورگیوی از گروه کندوره ، نمایش بروم ببینم برگردم به کارگردانی معصومه فلاح از گروه اسپک و نمایش شبیه عباس به کارگردانی ابوذررحیمی شهواری از گروه سمبوک در نهمین جشنواره تئاتر منطقه آزاد قشم ثبت نام کردند .  




نظرات کاربران