در حال بارگذاری ...
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قشم خبرداد

اجرای طرح آموزش رایگان هنر برای همه در قشم

مهدی سلامتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قشم امیدوار است براساس برنامه ریزی‌های انجام شده جهت برگزاری دوره‌های آموزشی در نقاط مختلف شهرستان، در سال آینده شاهد حضور افزون بر ۱۰ اثر نمایشی در جشنواره تئاتر قشم باشیم.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر درمنطقه آزاد قشم، مهدی سلامتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر جشنواره نهم منطقه آزاد قشم؛ مشارکت وراهیابی پنج اثر نمایشی در  بخش نهایی این جشنواره را نشان از ظرفیت بالای فرهنگ و هنر مردم جزیره قشم خواند و افزود: «این تعداد مشارکت از چهار اثر شرکت کننده در جشنواره تئاتراستانی هرمزگان نیز بیشتر است به همین سبب مسئولیت مدیران فرهنگی جزیره را در این قبال دو چندان می‌کند«.

او افزود: «انتظار می‌رود براساس برنامه ریزی‌های انجام شده جهت برگزاری دوره‌های آموزشی در نقاط مختلف شهرستان، در سال آینده شاهد حضور افزون بر 10 اثر نمایشی در این جشنواره باشیم«.

مهدی سلامتی برگزاری کلاس آموزشی نمایشنامه‌نویسی را در حاشیه این جشنواره یکی از نقاط قوت رویدادهای فرهنگی در جزیره قشم دانست و گفت: «اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم با تاکید بر ضرورت توسعه آموزش هنر در جزیره، در چارچوب برنامه سراسری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تحت عنوان «آموزش رایگان هنر برای همه» برگزاری کلاس‌های آموزشی بسیاری از رشته‌های هنری را در جزیره در دست اجرا دارد«.

دبیر نهمین جشنواره تئاتر استانی منطقه آزاد قشم در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از مدیرعامل و معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد قشم برای حمایت از حوزه فرهنگ قشم، توسعه فرهنگ و هنر این جزیره را منوط به وحدت نظر و تلاش مشترک همه دلسوزان این حوزه دانست.




نظرات کاربران