در حال بارگذاری ...

اجرای چهار نمایش در هفتمین جشنواره انصار قشم

هفتمین جشنواره انصار قشم، از یکشنبه ۱۶ مهر تا چهارشنبه ۱۹ مهر، هر شب ساعت ۲۰ در محل سالن آئینه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، شاهد اجرای نمایش‌های راه یافته به این رویداد هنری است.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در قشم، چهار گروه نمایشی در آوردگاه هفتم جشنواره انصار این شهرستان، روی صحنه خواهند رفت.

رضا گلستانی قشمی، با بیان برگزاری این جشنواره با الهام از فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: «جشنواره انصار با هدف بهره‌مندی از  قالب هنر برای ماندگار کردن اندیشه‌ها و آموزه‌های اهل بیت (ع) شکل گرفته است.»

او افزود: «هدف از برگزاری این جشنواره علاوه بر کشف استعدادهای نو که بتوانند منشأ تأثیرگذاری در ارتقا و گسترش روز افزون فرهنگ اسلامی و معنویت باشد،  تولید کیفی و محتوایی آثار مطابق با شأن انقلاب اسلامی و پرهیز از موضوعات کلیشه‌ای است.»

گلستانی ادامه داد: «شش گروه برای شرکت در جشنواره ثبت‌نام و در نهایت چهار گروه مجوز راه‌یابی به آن را دریافت کردند که عبارتند از نمایش «کولی کَر» به نویسندگی و کارگردانی ابوذر رحیمی‌شهواری، نمایش «آشغالی‌ها آشغالی نیستند» به نویسندگی و کارگردانی ابوطالب احدی، نمایش «پارازیت» به نویسندگی حسن سالارمنش و کارگردانی الهام دلارا و نمایش «شهربانو» به نویسندگی مجید کاظم‌زاده مژدهی و کارگردانی کمیل جعفری.»

نمایش‌های هفتمین جشنواره انصار قشم از یکشنبه 16 مهر تا چهارشنبه 19 مهر، هر شب ساعت 20 در محل سالن آئینه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اجرا می‌شوند.

مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره تئاتر انصار با حضور مسئولین شهرستان قشم، پنجشنبه 20 مهر ساعت 16 در محل سالن آئینه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

اولین جشنواره ملی آب و آوا در قشم برگزار شد

اولین جشنواره ملی آب و آوا در قشم برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در قشم، جشنواره ملی آب و آوا روزهای ۵ و ۶ اسفند و هم‌زمان با نیمه شعبان با اجرای آیین‌های مختلف محلی از سراسر کشور در روستای سلخ جزیره قشم برگزار شد. 9 گروه نمایش از سراسر ...

|

((با سلام، این یادواره در چه تاریخی برگزار شده است؟)) با حضور 350 هنرمند قشمی

هشتمین یادواره ای به رنگ هنر در قشم اجرا شد
((با سلام، این یادواره در چه تاریخی برگزار شده است؟)) با حضور 350 هنرمند قشمی

هشتمین یادواره ای به رنگ هنر در قشم اجرا شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در قشم،  این یادواره شامل 8 صحنه تئاتر، پنج کلیپ و یک سرود بود که توسط 35۰ هنرمند، بازیگر و عوامل پشت صحنه به اجرا درآمد. ابوذر رحیمی، کمیل جعفری ، ...

|

نظرات کاربران